+ přehlednost webu, včasnost dodávky
+ kytice byla pěkně uvázaná
- namísto 50 objednaných růží bylo dodáno pouze 45
Nevím koho z kupujících by uspokojila výmluva, že ve svázané kytici růží s poměrně velkými květy nelze přepočítat 50 ks květů a tedy není možno odkontrolovat kvalitu dodávky, že zákazník skutečně dostane to, zač zaplatil. V emotivní chvíli obdržení tak velké květiny lze poměrně slušně spoléhat na to, že ani obdarovaný to neudělá, nicméně pokud se tak již stane, pak nabídka slevy pěti růží v další objednávce zní poměrně lacině a komicky. Nicméně manželka byla potěšena protože ji takto dodavatel o pět let omladil.
Dobrý den,
děkujeme za Váš názor.
V návaznosti na danou problematiku níže zveřejňuji naši odpověď a nabídku řešení, které bylo navrhnuto ihned a bez jakéhokoli ověřování, zda chyba skutečně nastala, pouze na základě Vašeho podnětu zaslaného emailem. Bohužel nám od Vás nepřišla žádná reakce.
V případě potvrzení chyby bychom samozřejmě navrhovali adekvátnější řešení, tak jak je pro nás samozřejmostí v případech, kdy vznikne problém. Pokud chyba skutečně nastane, jsme přístupni její řešení i navrácením celkové částky za objednávku.
"Dobrý den,
konzultoval jsem s kolegyní, která kytici vázala. Růže se počítají před samotným svázáním kytice, pravděpodobnost omylu je malá, nicméně jsme lidi a samozřejmě se chyba stát mohla. V uvázané kytici se již růže velice špatně počítají (máme z vlastní zkušenosti), navrhuji tedy jejich opakovanou kontrolu po rozvázání kytice (až bude na konci životnosti). Pokud uznáte, že chyba nastala, navrhuji abychom Vám chybějící růže "dlužili" pro případnou příští objednávku ?
Omlouvám se za případnou nepříjemnost.
Budu velice rád, pokud nám dáte zpětné info, jak kontrola dopadla."
Aleš Mácha
www.flowersgohome.cz